sreda, 27. januar 2016

Lisička

Končno sem zarezala tudi v filc, ki ga sem in tja kupim, naredim pa bolj malo.

Najprej sem v roke vzela oranžnega in krem... nastala je nadvse simpatična lisička, ki je do danes dobila tudi že dve sestrici. Dve od treh lisičk že krasita novi lastnici, ena broška pa še čaka, da bo podarjena. Prav kmalu...



Potem pa sem naredila še sovico...



...pa ovčko...



...in sedaj se še kar naprej šiva in kombinira barve... slonček, ovčka, sovica, žabica, lisička... uživam!


9 komentarjev:

  1. Sara, ne vem če niso tvoji šivi lepši od mojih ;)
    MD živalice so zakon, a ne?
    Lepo da uživaš :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super, da uživaš, ob pogledu na tvoje ljubke živauce pa tudi jaz ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. ijeah, lisičko bi takoj posvojila :)) Svetovna je. Tudi ostali sve sta zelo lušni.

    OdgovoriIzbriši
  4. Lisičk lahko narediš še nekaj, bi vse našle topel dom :). Zelo lepo. Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. sara, sej ta lisička je zame:)?

    OdgovoriIzbriši
  6. Vse tri so krasne, ampak prikupna lisička pa definitivno zmaga.

    OdgovoriIzbriši
  7. iiijoj kako cart lisička in ko si jo takole posadila v sneg, je res kot prava :-))

    OdgovoriIzbriši
  8. Se strinjam z dekleti, tudi meni je lisička najbolj pri srcu. Mogoče je to zaradi barve, ali pa, ker tako otožno gleda iz snega (bi jo kar posvojila:)) Lep pozdrav, Andreja V.

    OdgovoriIzbriši