nedelja, 24. januar 2016

Samorog

Januarja je že skoraj konec, jaz imam pa ustvarjalni mrk, kar se tiče voščilnic. Samo tri sem naredila v tem letu, eno za mami, ki je praznovala začetek januarja, eno za atija, ki je praznoval pred slabim tednom in eno za nečakinjo, ki je praznovala že pred več kot enim tednom, jaz pa sem uspela šele danes narediti voščilnico.

S prvima dvema nisem najbolj zadovoljna. Z mamino sem se precej namatrala. Ni in ni mi šlo, na koncu sem ponovno posegla po metuljčkih in zemeljskih barvah. Še prej pa sem izdelala tri ozadja, pa izrezala en kup različnih motivov, ampak nič od vsega tega ni bilo "tisto pravo".


Pri atijevi sem imela pa drugo težavo... voščilnica mi je sicer všeč, je narejena v kombinaciji bele in eko, vendar pa mogoče ni najbolj "moška". Ali pa mogoče samo "ni atijeva". ;)




No, danes pa sem končno malo presekala to neustvarjalno obdobje, ko mi kar nič ni šlo izpod prstov in nastala je prav simpatična voščilnica. Prvotno sem hotela narediti, da bi se konjiček premikal po mavrici, vendar pa mi je zmanjkalo časa za izpeljavo ideje in tako je samorog pristal na vrhu mavrice. :)




11 komentarjev:

  1. Vse tri so mi všeč. Tudi pri meni se pogosto zgodi mrk.

    OdgovoriIzbriši
  2. Sara, kako dobro te razumem, ko ravno takrat in za tiste, ki bi jim rad naredil najboljše in najlepše, ideja ne pride ali pa ni to to, kar bi rada. Ampak verjemi, mami in ati sta bila vesela tvoje voščilnice, saj vesta, da je bila narejena z vso ljubeznijo. Zala pa je dobila čudovito barvito voščilnico in samorog se bo prav lepo sprehodil po mavrici:)) Lep pozdrav, Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  3. Bi se lahko kar pod Andrejin komentar podpisala. Vse tri so lepe, za atija je prav ljubko simpatična, tretja je pa čudovita, že same barve pritegnejo in krasno je sestavljena.

    OdgovoriIzbriši
  4. Vse tri so lepe, tudi pri meni pride do mrka, na srečo potem mine. Mi pa je tretja voščilnica izredno všeč, lepe barve, postavitev, vse :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ustvarjalni mrk je včasih dober, da se naši akumulatorji napolnijo. Težava je, če je potrebno v tem obdobju kaj narediti. No, pri tebi ni ravno videti, da ti ne bi šlo od rok. Obe voščilnici za starša sta mi všeč.
    Ah, kakšna prikupna za nečakinjo. Barvita in zanimiva.

    OdgovoriIzbriši
  6. Meni so všeč vse 3, le pri zadnji si si res dala ustvarjalnega duška in nastala je čudovita pravljica. Zali je gotovo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasne so vse tri
    sploh samorogec mi je všeč
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  8. glede mrka se lahko samo strinjam s predhodnicami - imam vedno probleme ustvarjat za ljudi, ki so mi najbližji in ponavadi v zadnjem momentu kaj naredim.
    tebi so tele fajn uspele - všeč so mi zemeljske barve in zimska je super v kombinaciji s kartonom. pa ta barvita s samorogom - nisem še videla takšne šablone.

    OdgovoriIzbriši
  9. Vse tri so zelo lepe, tretja še posebaj v teh pisanih barvah :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Takšne krize so nekaj povsem normalnega in mislim, da jih poznajo vsi umetniki :) Taka obdobja je bolje izkoristit, da se odpočijemo tudi od ustvarjanja oz. da naredimo tu in tam kar je treba. Meni pomaga, da brskam po netu, predvsem po Pinterestu in počasi se vrne tisti znani občutek metuljev v trebuhu, ko se spomnim na ustvarjanje :) Ampak dobro si opravila s temi tremi.

    OdgovoriIzbriši
  11. O, povsem te razumem, res je tako, za najljubše je včasih najtežje narediti voščilnico. Radi bi popolno , tako, čisto za njih, najboljšo, pa nikakor ni tistega kar hočeš. pa so tvoje vseeno lepe, morda ne take, kot si želela, ampak so iz srca. Meni so vse všeč, samorog pa je res prekrasen.

    OdgovoriIzbriši