petek, 27. november 2015

Petkovi pozdravi božiču VII

Kristina Werner tudi letos navdušuje s prazničnimi voščilnicami. Tako kot lani, me je tudi letos z eno še posebej navdušila. Takoj ko sem jo videla, sem si rekla, da ne morem drugače, kot da postanem "ponavljanka". ;)

Meni je tale voščilnica takoooooo zelooooo luštna.

Moj poskus je pa končal takole...


Sploh ni bilo dileme, da bom namesto muck uporabila Tinine jelenčke. Ko so pa tako simpatični... mi kar naprej skačejo pod roke. ;)



Da pa nisem samo ponavljala, sem se lotila še dveh različic, obe pa sem z rjavo blazinico naštampljala kar na eko osnovo.

Pri prvi sem uporabila še malo zelene in rumene barve. Namesto jelenčkov sem pa uporabila snežake in nogavičke.



Pri drugi različici pa sem naštampljala angelčke in pa božje drevce. Dodala še nekaj snežink in jih ozaljšala s polperlicami, angelčkom pa sem dodala malo bele barve za popestritev. Seveda ni smel manjkati napis... ponovno, Tinin. ;)


Tole zadnjo lepim tudi v novembrsko galerijo Najlepšega para.



7 komentarjev:

  1. se mi zdi, da se zna zgodit še ena ponavljalka :) meni je namreč tole tvoje in Kristinino igranje tudi zelooo všeč. Čudovite svoje verzije si naredila, bravo Sara!

    OdgovoriIzbriši
  2. Kakšne super naštempljančke si naredila, všeč so mi kombinacije figuric in barve:), lepo si ponavljala in mislim, da to kar lahko še počneš:). Mogoče se še kakšna najde:)) in skupaj s Keltiko bova že dve:))) Lep pozdrav, Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  3. Super so in zelo zanimiv izgled. Všeč mi je, kako si jih poštempljala in malce pobarvala. Napis pa je pikica na i.

    OdgovoriIzbriši
  4. Učenka je prekosila učiteljico. Odlično si tole opravila in meni so tvoje izvedbe še bolj všeč. Res krasno izpadejo ti delno pobarvani odtisi.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ooooooo Vladka, najlepša hvala. Sploh ne veš, kako velik kompliment si mi dala... no, ali pač! :)
      Veliko, pa kaj veliko, ogromno, pomeni, ker prihaja od tebe. Hvala!

      Izbriši
  5. Super lušna inspiracija, samo tvoje nič ne zaostajajo.
    Krasne so vse po vrsti.

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala vsem za komentarje. Super ste! :)

    OdgovoriIzbriši