petek, 13. november 2015

Petkovi pozdravi božiču IV in V

Prejšnji petek nisem uspela napisati objave, ker sem takoj po službi šibala naprej v Celje, kjer sem se udeležila Vintage Swing festivala... bilo je noro! In z lahkoto bi lahko podaljšala, pa je bilo treba v ponedeljek ponovno v službo. :)

No, in ker sem prejšnji teden izpustila objavo, bo današnja dvojna... pa ne po dolžini, le dva jelenčka bosta priskakljala v mojo objavo.

Prvi se je ustavil na zasneženi poljani...




... drugi pa tudi lovi sapo ... in si ogleduje svoj bleščeč smrček.



Druga mi je za spoznanje bolj všeč, zato jo lepim v:



9 komentarjev:

  1. Saj se ne morem odločiti katera mi je bolj všeč. Obe sta čudoviti.

    OdgovoriIzbriši
  2. Eko papir je pa res prava podlaga za tvoje kreacije. Prisrčna jelenčka in zelo lepi voščilnici skupaj s pravim izborom papirčkov.

    OdgovoriIzbriši
  3. Hehe, ob tistem festivalu sem najprej dobila neko čudno asociacijo :)
    Lepo sta jelenčka priplesala na tvoji voščilnici. Malo sta se utrudila in bosta posedela.
    Luštni voščilnici.

    OdgovoriIzbriši
  4. Luštni. Tile jelenčki so res zakon.
    Pa še natur osnova. In seveda super izvedba,
    Mene pa nekaj zanima...
    Kaj imaš za ene šablone za tele zaobljene pravokotnike?

    OdgovoriIzbriši
  5. Tudi meni sta všeč obe, ti jelenčki so prave face, sploh če jih tako lepo opremiš:) LP Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudoviti sta obe, zelo lepo si ju skombinirala v zelo všečni celoti, LP:)

    OdgovoriIzbriši