sobota, 18. april 2015

Sobotni voščilnici (I)

Sem vesela, da sem se vsaj toliko sestavila, da sem lahko za ustvarjalno mizo obsedela vsaj za toliko časa, da sem izdelala dve voščilnici.  No, vmes sem imela nekaj postankov na postelji, da sem si zravnala in spočila križ.

Najprej je nastala poročna voščilnica, ki je bila pod nujno. Bela s kančkom zelene... preprosta, samo malo embosiranja, imeni in dve srci. Imeni sem za enkrat zavila še v meglico, ker (pssst!) poroke sploh še ni bilo. :)


Voščilnico prijavljam na izziva:

Druga pa... drugo sem naredila kar tako... in ja, spet je voščilnica za novorojenčka oziroma bolje rečeno, novorojenko. Roza barvo sem izbrala zaradi izziva in ponovno sem jo popolnoma avtomatično kombinirala s sivo. :)


Voščilnico prijavljam na izzive:

16 komentarjev:

  1. Adorable card. Thanks for joining us this week at Eureka Stamps. Karal DT

    OdgovoriIzbriši
  2. Your pink elephant is so cute, and love all those hearts it looks like he is blowing out of his trunk. thanks so much for playing along at CASology this week.

    OdgovoriIzbriši
  3. The tiny elephjant is so sweet. Thank you for sharing with us at CASology!

    OdgovoriIzbriši
  4. Obe sta lepi. Všeč mi je ozadje pri slončku, ta je moja favoritka.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  5. oJLA :) Lepi, slončkova sploh, krasna! Se pa tudi jaz sestavljam in cela familija počasi, nas so tele viroze letos čisto položile :(

    OdgovoriIzbriši
  6. Zelo lepi obe. Lepo ozadje si naredila pri slončku.

    OdgovoriIzbriši
  7. Luštni obe, tako rekoč iz bolniške postelje pa sploh. Tudi meni (kot Renati) je simpatično ozadje pri drugi voščilnici.
    Tudi pri naši hiši nismo ravno pri zdravju, upam, da bo vsega kmalu konec in da dobim nekaj elana.
    Lep pozdrav in "pocajtaj" se. Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  8. wow, your shower of hearts is genius. Love the little elephant and the watercolouring element you added. Thanks so much for playing along at ATCAS xx

    OdgovoriIzbriši
  9. Zelo lepi voščilnici...za malenkost vodi cart slonček :-))

    OdgovoriIzbriši
  10. Such a sweet card with it's simplicity. Thanks for joining us at Creative Knockouts. Good luck. Maggie - DT

    OdgovoriIzbriši
  11. Sweet cards! Thanks for sharing one at FMS!

    OdgovoriIzbriši
  12. Great cards! Love the embossed background! Thanks for joining us this week at Freshly Made Sketches!

    OdgovoriIzbriši
  13. Lepi, slonček je pa sploh carski!

    OdgovoriIzbriši
  14. Slonček mi je takoj ko sem ga zagledala ukradel vso pozornost - je noro super druper cart :)!. Poročna pa je elegnatna in pomlando sveža.

    OdgovoriIzbriši
  15. Lovely cards! I love the shower of hearts :) Thank you for sharing with ATCAS!

    OdgovoriIzbriši
  16. Oooo, tale slonček pa resnično uzživa med vsemi srčki! Krasna voščilnica!

    OdgovoriIzbriši