nedelja, 26. april 2015

Nedeljsko ustvarjanje

Ponovno voda in distressi, pa simpatična živalica... se mi zdi, da ta kombinacija vedno obrodi sadove. Voščilnica ne more biti drugačna kot simpatična. Vsaj meni so te živalice na akvarelni podlagi preprosto čudovite.

Tale hipo je lahko tako za ljubko punčko kot simpatičnega fantka... vsekakor pa za velik čudež. :)


Sem pa kar dvakrat reševala tole voščilnico... najprej ozadje, potem pa še srčke. Pa se mi zdi, da sem precej dobro zakrila napake. :)

Voščilnico prijavljam:

12 komentarjev:

  1. Čudovita je in res je, da s temi sila simpatičnimi živalcami ne moreš zgrešiti, tale hipo je faca. Napak pa jaz ne vidim. Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Preslatka je. Ja ne vidim nikakve greske. :)
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  3. Se strinjam, živalce so zakon in uporabne, kamor jih postaviš. Naredila si luštno voščilnico, z napakami pa je tako; vsaka ve le zase kaj ga polomi in se "žre", sicer se pa ne vidi:)) LP Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ta kombinacija res vedno obrodi zelo lušne sadove in tako je tudi s to voščilnico. Zelo všečno.

    OdgovoriIzbriši
  5. Krasno nedeljsko ustvarjanje... Tudi meni je zelo všeč kombinacija.

    OdgovoriIzbriši
  6. Si me malo nahecala, da sem povečala sliko in iskala tvoje reševanje :) ..... prav nič ni videti. Čudita je. Lp

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sedaj pa rešujem mojo napako :).
      Čudovita je.

      Izbriši
  7. Jeeej, kakšna simpatična voščilnica. Srčki so pikica na i.

    OdgovoriIzbriši
  8. ooo tudi tale je fantastična :-))

    OdgovoriIzbriši
  9. So cute card, love colours and design. !!! Thanks for joining us at Chocolate, Coffee & Cards Challenges!!! I hope you get to join us again for our next challenge. Agnieszka DT

    OdgovoriIzbriši
  10. Res je simpatična tvoja kombinacija Distresov in ljubke živalice. Srčko pa dodatno podkrepijo veselje!

    OdgovoriIzbriši
  11. Cart 100 na uro - ne vem kje ti vidiš kakšno napakico :).

    OdgovoriIzbriši