torek, 27. januar 2015

Razlivajoča ljubezen

Sem v nedeljo hitela z izdelovanjem voščilnice, da bi lahko sodelovala na dveh izzivih in ko je bila končana, poslikana, mi internetna povezava ni delala. Klikam, ponovno povezujem, ugasnem računalnik, ponovno prižgem, pa spet klikam... nič. Sem šla kar spat, zjutraj pa prišla do zaključka, da bo sigurno še kakšen izziv, na katerega jo bom lahko prijavila... seveda se nisem motila. :)

Končno sem uporabila štampiljko, ki sem jo kupila že lani kmalu po valentinovem, pa mi je še ni uspelo uporabiti. Malo sem jo razrezala, ker sta prvotno črki V in E pod črkama L in O, saj sem želela imeti napis v eni vrsti. Vem, lahko bi jo dvakrat odtisnila, ampak saj ni večje škode, ker sem jo prerezala. Šlo je pa definitivno hitreje. Se mi je malo mudilo, ker sem lovila zadnje minute. ;)
Ko je bil napis odtisnjen in toplotno embosiran, sem se pa še malo poigrala z vodo in Distressi. Čisti užitek! Dodala še nekaj srčkov in... končana je bila, pripravljena na objavo, pa... ja, sem že povedala. :)



Sedaj jo pa prijavljam na štiri izzive in sicer na:

11 komentarjev:

  1. Čudovita je. Napis je fantastičen in embossing ga zelo lepo poudari :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna je :-)) Lepo si jo sestavila.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna je. Barva se tako lepo preliva in napis pride super do izraza.

    OdgovoriIzbriši
  4. Fabulous card, love those pretty letters.
    Thank you for joining us at Simon says Stamp Wednesday Challenge.
    Luv
    Debby

    OdgovoriIzbriši
  5. Tele bi bilo pa reš škoda, če je ne bi prijavila na kak izziv, ker je krasna!

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovito voščilnico si izdelala.

    OdgovoriIzbriši
  7. Napis je res krasen in na tvoji rdeči podlagi lepo pride do izraza.

    OdgovoriIzbriši
  8. Lepa ljubezenska, črke so mi sploh padle v oči.

    OdgovoriIzbriši
  9. Same črke in voščilnica kot celota ... zelo lepo. Lp

    OdgovoriIzbriši
  10. Zelo lepa ljubezenska voščilnica. Všeč so mi embosirane črke.

    OdgovoriIzbriši