torek, 30. september 2014

Slika kot inspiracija

Moram priznati, Maja mi je s svojo nominacijo dala novega zagona in sem se odločila, da še danes spišem novo objavo. :)

Pa sem si rekla, da bom naredila čisto novo voščilnico, da ne bom objavljala starih in tako je nastala voščilnica v jesenskih barvah s prikupnim ježkom, ki sem ga kupila že pred časom, pa še nisem prišla do tega, da bi ga uporabila na voščilnici.
Tokrat sem inspiracijo dobila na Craft-alnici, kjer se ravno danes zaključuje Izziv #117, Slika kot inspiracija.
Sem dodala še majhno gobico in tako po dolgem času ponovno sodelujem na izzivu. :)


Je pa voščilnica namenjena punčki, ki se nam je pred kratkim pridružila.


7 komentarjev:

  1. Dobrodošla nazaj
    zelo lepa voščilnica
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. Da, i ja kažem dobrodošla natrag. I vrlo je lijepa čestitka. A ježić mi se posebno sviđa.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako luskan je tale jezek in lepa jesenska voscilnica je.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo je lepa.
    Hvala, ker si se nam pridružila na 117. izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Zelo lepo ozadje si uporabila in jezek je tako cart ;)))
    Lep vikend ti zelim, Jana

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako simpatičen ježek in seveda mušnica.
    Hvala, da jo deliš z nami v Craft-alnici. Pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  7. No, zdaj se je pa še meni zgodilo enako kot zadnjič tebi - moj komentar je nekam izginil, zato ga bom še enkrat napisala ... Zelo sem vesela, da sem te spodbudila k novim objavam - še en dokaz, da sem se prav odločila :) Tvoj ježek res nadvse prikupen, tako kot celotna voščilnica. Vidim, da so tudi tebe navdušili krogi s šivi :)

    OdgovoriIzbriši