ponedeljek, 26. maj 2014

Ljubezen je polnost človeka

Pred vikendom, ki je za nami, sem imela kar nekaj dela s poročnimi čestitkami. Vsaj štiri so bile podarjene mladoporočencema in ena od teh je bila tudi čestitka na spodnji fotografiji.

Nekaj posebnega oziroma nenavadnega za poročno čestitko je siva podlaga, ampak se mi je zdelo, da bo veliko lepše izpadlo, kot če bi uporabila belo osnovo. Dodala washi trak, ki sem ga predhodno nalepila na bel papir, da se motiv lepše vidi in na koncu napisala še misel Victorja Hugoja. Da je malo bolj razgibano, sem besedo ljubezen poudarila, ostali del misli sem pa napisala kar na roke.


 To voščilnico tudi prijavljam na 108. izziv Craftalnice.


9 komentarjev:

  1. Prekrasna je
    všeč mi je besedilni del
    in barve
    skratka cela
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. Barvna kombinacija je krasna in voščilnica kot celota zelo lepa.
    Hvala, ker si se nam pridružila na 108. izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Jako lijepa, i baü si pogodila boje, super paüu zajedno.
    Lp, MArtina

    OdgovoriIzbriši
  4. Vsec mi je drugacna barvna kombinacija in napis lepo izstopa.

    OdgovoriIzbriši
  5. Prekrasna je, tako barvna kombinacija kot misel, ki si jo uporabila. Zelo mi je všeč, kako si naredila besedo "ljubezen". Si želim, da bi znala tako lepo pisat ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita je v tej drugačni barvi in obliki :-))
    Hvala, ker se igraš z nami v CRAFT-alnici ..... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  7. Meni je pa zelo všeč, ker je v malo drugačnih barvnih tonih. Zelo mi je lep tudi tale trak, takšnega z letečimi srčki še nisem zasledila. Bo treba na lov.
    Hvala, da deliš svoj izdelek z nami,Lili

    OdgovoriIzbriši
  8. :) pri tebi vedno občudujem tvojo lepo pisavo ♥♥♥

    OdgovoriIzbriši
  9. Avtor je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši