sreda, 28. maj 2014

Hiška

Mi je prav zanimivo, kako se stvari obračajo, se dopolnjujejo, nadgrajujejo... kako iz preproste ideje nastane nekaj drugačnega, večjega... lepšega?

Že skoraj eno leto nazaj sem naredila izredno preprosto voščilnico. Vse kar sem naredila je bilo samo to, da sem odtisnila štampiljko punčke, določene dele pobarvala z belim pisalom, dodala napis in bleščeč srček, narisala travo, da deklica ni stala v zraku in vse zaokrožila z lažnim šivom.



Kmalu za tem, sem punčki priskrbela družbo... nasproti sem ji postavila še fantka in seveda spremenila napis. Oblekla sem ju v pisana oblačilca, srček pa malo pomanjšala, ker že drži telesa vse povesta. ;)



In potem sem dobila naročilo, če bi lahko to voščilnico naredila kot obešanko, za na steno in da bi bila v obliki hiške. Pa sem zagrizla v izziv in zelo uživala. Kot se za hiško spodobi je dobila tudi okna in vrata, pa seveda rdečo streho. Fantka in punčko sem preoblekla po trenutnem navdihu, na vrata pa prilepila srce.



In sedaj pred kratkim, sem dobila naročilo, da bi to obešanko spremenila nazaj v voščilnico. ;)
Vzela sem belo osnovo, streho "obarvala" rdeče, odtisnila punčko in fantka, ju tokrat še malo bolj odela v barve, narisala travo, okna in vrata... tako kot na obešanki.
Ampak me je motilo, ker je bila še vedno precej bela, zato sem vzela v roke rjavo barvico in se lotila vrat. Pa še kar nisem bila zadovoljna, zato sem narisala še opeke in jih pobarvala. Čisto na koncu pa sem dodala še napis.


In šele sedaj sem pravzaprav ugotovila... najprej je bila samo deklica, ki ga je nosila s seboj v srcu kamorkoli je šla... potem se ji je pridružil in svet je za oba postal lepši in na koncu... na koncu sta se vselila v svojo hiško.

Pravljično... :D

8 komentarjev:

  1. Ob teh slikicah se ti prikrade nasmeh na obraz :) Voščilnic se spomnim od prej, hiški sta pa super nadaljevanje pravljice :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo simpatična zgodba. Všeč mi je preprostost čestitke...zato ostajam pri prvi in drugi varianti. :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Sara, prekrasna zgodba...me veseli, da vidiš v prihodnost. Mi imamo vse te...kdaj prideta pa še dojenček in pes...zaporedje ni pomembno :) Objem, Tinkara

    OdgovoriIzbriši
  4. iii, kako super so. zelo zelo mi je vsec. Njihova preprostost in napisi jih naredijo popolne.

    OdgovoriIzbriši