nedelja, 4. november 2012

Zgodnji božič

Letos me je že oktobra prijelo, da bi naredila kakšno božično oz novoletno voščilnico. Neverjetno hitro, kar PREhitro. Sem se zadržala, ampak le do novembra.

Sedaj me je pa izziv na Craftalnici spodbudil, da kljub temu, da malo prehitevam, pokažem tudi že kakšno božično-novoletno voščilnico. Pa sem tudi opazila, da ustvarjalke že kar precej pridno ustvarjajo... še zdaleč nisem edina. Se mi zdi, da je včasih že kar težko nekaj novega pokazati... da je sigurno nekje nekdo že nekaj podobnega naredil. Še dobro, da vsak svojemu izdelku doda svojo noto.

Torej... prva voščilnica je popolnoma v mojem stilu, preprosta... enostavna. :) Uporabila sem le osnovo, rjavo blazinico za odtis, štampiljko, rjavo pisalo in rdečo blazinico za barvanje odtisa. Aja, pa seveda napis "Vesele praznike!", ki je prav tako štampiljka.
Res hitro, enostavno, pa kljub temu... prisrčno. :)





9 komentarjev:

  1. Res je zelo prisrčna :-)) Zelo všeč!

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo luštno si obesila nogavičke. Lepa je. Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala vam za lepe besede. Super ste! :)
    Lep ustvarjalni večer vsem.

    OdgovoriIzbriši
  4. Take preproste so najlepše in ti si zadela v polno stole voščilnico. Res je luštna. LP

    OdgovoriIzbriši
  5. ♥ ♥ ♥ všeč, všeč :) sploh enostavnost

    OdgovoriIzbriši
  6. Tudi meni so te preproste voščilnice ponavadi najlepše.
    Hvala vam za vse komentarje.

    OdgovoriIzbriši