sobota, 24. november 2012

Sivo-roza

Na Craftalnici je super izziv, sivo-roza. Se mi je kar nasmejalo, ko sem videla, kakšen izziv je izbrala Janja. Zakaj?

Sicer nisem ljubiteljica roza barve, ampak sem pred časom ugotovila, da sem naredila že kar nekaj voščilnic pri katerih sem kombinirala roza in sivo. In ponavadi so mi te voščilnice precej všeč.

In sem se lotila. Moram priznati, da sem imela kar nekaj težav, ker... vse tiste roza-sive voščilnice, ki sem jih že izdelala, so kot črni oblaki visele nad mano. Na koncu pa... se mi zdi, da sem zelo dobro "predelala" eno od letošnjih božičnih voščilnic. Sicer malo netradicionalne barve, ampak... meni je všeč. :) Prijavljam jo na izziv Craftalnice.




Tole so pa "črni oblaki", ki so mi oteževali nalogo. ;)









11 komentarjev:

  1. Ooooooo kako si lepe, prav vsaka je nekaj posebnega in težko bi zbrala favoritko. lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Mi je znano to s "črnimi oblaki" :-) Lepe so, vse po vrsti.

    OdgovoriIzbriši
  3. Wauuu vse so lepe-kakšna kolekcija. Super so. Čestitke.
    Pozdravček Tamara

    OdgovoriIzbriši
  4. Vsaka zase govori svojo zgodbo... Si bila zelo pridna in si ustvarila lepe voščilnice v sivo roza kombinaciji... :)). Lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako zanimiva smrekca. Pa kljub netradicionalnim barvam je izpadla zelo lepa.
    Vse so lepe.

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala vam.

    V roza-sivi kombinaciji se da ustvarit res veliko lepega, kar ste tudi same dokazale. Ta brezmejnost idej... noro! :)

    Pridno ustvarjajte še naprej.

    OdgovoriIzbriši
  7. Res so lepe...prav vsaka ima nekaj posebnega. Če bi morala izbirati, bi mogoče izbrala zadnjo, čeprav so vse čudovite. :))

    OdgovoriIzbriši
  8. Vau koliko lepih voščilnic.
    Smrečica ovita v prejo je krasna. Dobra ideja :). Lp

    OdgovoriIzbriši
  9. Krasen izbor voscilnic! Ovita smrecica pa je res posebna ...

    OdgovoriIzbriši
  10. jeeej kako so luštne ♥♥♥ prav vse po vrsti!

    OdgovoriIzbriši