sreda, 28. november 2012

Mavelu blog hop pri Tini in Simoni

Nekaj novega zame tole skakanje z bloga na blog in iskanje izzivov. ;)
Pa moram reči, da mi je precej všeč, še toliko bolj zaradi nadvse čudovitih nagradic.

Sem se odločila, da v tej prvi objavi pokažem prvi dve voščilnici, ki jih prijavljam na Tinin in Simonin izziv.

Na Marininem izzivu žal ne morem sodelovati, ker nimam njenih štampiljk s slovenskim napisom. Mogoče bom imela pa kaj sreče in jo/jih dobim v teh dneh. Vsekakor držim pesti. ;)

No, na Tininem izzivu pa sodelujem, saj je izbrala izziv, ki mi je pisan na kožo. Najraje imam namreč ravno te preproste voščilnice, ki z malo povedo veliko. :)

Nastala je tale preprosta voščilnica z bunkicami.



Pri Simoni je potrebno izdelati nekaj na temo božiča in novega leta, hkrati pa uporabiti nekaj iz trgovinice Mavelu.com. Na tej preprosti voščilnici sem uporabila zeleno-belo vrvico iz Marinine trgovinice Mavelu.


Jutri pa mogoče uspem narediti še kakšno...

9 komentarjev:

  1. Luštni sta obe. Vrvica je totalno kjut.

    lp,Keti

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj Sara, kako sta lepi. Kombinacija barvnih bunkic na naravnem ozadju je super varianta in te hiške so tako pravljične. Vrvica pa pikica na i. :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Uau tudi meni sta obe zelo všeč, ampak prva je res nekja posebnega. lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Glasujem za voščilnico z zeleno vrvico :))

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja, karkoli šteje iz Marinine trgovinice Mavelu.com... :). Meni sta obe voščilnici nekaj posebnega. Vsaka zase imata svoj čar v barvah, ki si jih uporabila. Hvala, ker sodeluješ na prvem Mavelu blog hop izzivu in veliko sreče pri žrebanju... :). Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala vam za vaše komentarje... pobožajo dušo in dajo zagon za naprej. Sem "napovedala" še kakšno voščilnico, pa me je včeraj bolezen zadržala v postelji. No, danes sem že bolje, mogoče mi pa uspe ustvariti še kakšno za prvi Mavelu blog hop izziv. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Sara, obe sta mi zelo zelo lepi. Bunkice so krasnih barv, pa praznično mestece je zelo ljubko. Hvala, ker si se nam pridružila.

    OdgovoriIzbriši